Priser for opstaldning og tillægsydelser per 1. juli 2023

• Depositum:                  kr. 4.000,- pr. boks (skal betales inden indflytning)
  • Opstaldning per måned:
Almindelig boks leje dækker opstaldning i boks på halm. Boksen muges helt hver 2. uge. Der strøes halm i boksen 7 dage om ugen. Spåne og træpille bokse muges 7 dage om ugen. Hø/wrap gives morgen, middag og aften (ialt 9 kg heste/ pony ca 7 kg). Wrap er inkluderet i prisen, mens der betales et hø tillæg på 200 kr. per måned. Hvis hesten/ponyen skal have mere end 9 kilo hø/wrap pr. dag  betales et tillæg på kr. 200,- pr mdr. for 3 kilo ekstra per dag.

Der fodres 8 gange dagligt med Krafft Grov Protein eller Low Starch via foderautomater – mængden pr. udfodring aftales individuelt med HRKs staldmester.

Der indgår foldordning i 2½ time dagligt på hverdage på fold med anden/andre heste. Der er mulighed for at få dobbelt fold tid, hvis hest/pony går på fold med min 3 andre. Hvis hesten skal gå alene, betales der enefolds tillæg.

Bokspriser:

Stor boks: kr. 5.300,- om måneden

Vinduesboks: 5.500, - om måneden

Lille boks: kr. 4.800,- om måneden (vi har kun 3 af disse bokse, der er placeret i rideskolens ponyafdeling).

Udeboks:  kr. 5.700,- om måneden eksklusiv spånetillæg, se nedenfor

Boks skift: 300,-

Boksskift til vinduesboks 2000,

Tillæg pr. hest pr. måned:

Strøelse:
         Spåner: 300,- om måneden (2 pakker om ugen) i udeboks. Spåner i indeboks 1200 kr. om måneden

Ekstra spåner: 500,- for en ekstra pakke om ugen (ud over de 300 kr.)

Foldtillæg:
     Enefold: kr. 500 per måned

Dækken, gamacher m.m. kr. 200,- om måneden per tillæg, fx 1 par gamacher

Der er mulighed for at vælge dækken, hals på dækken, gamacher, klokker, bandager af, fluemaske, halsrem m.m.

Ormekur
Der tages gødningsprøver fra alle heste hvert forår og heste med orm får ormekur. Om efteråret gives alle ormekur.

Skabs leje

Der er mulighed for at leje et stål skab her på HRK.

De store skabe vi har, er forbeholdt vores pensionærer.

Der ud over har vi skabe i vores omklædningsrum, så alle kan leje.

Der er også mulighed for at have sit stævne skab stående.

Hvis man ønsker et skab, eller at have sit stævne skab stående, skal man kontakte kontoret@holte-rideklub.dk

Priser:

Stålskabe: 200,- kr. halv årligt

Stævne skab: 33 kr. om måneden

Bemærk venligst: Hvis du har ændringer i tillægsydelser, skal der gives besked til kontoret@holte-rideklub.dk og ændringen træder i kraft til d. 1. i måneden.

Hvis du vil afmelde en tillægsydelse, afmelder du den med virkning fra næste måneds opkrævning – du kan også maile kontoret@holte-rideklub.dk senest den 20. i måneden inden ændringen.

Ved dag-til-dag ændringer (hvis du fx ikke ønsker din hest på fold pga. smed, dyrlæge o.l.), kontaktes staldpersonalet via SMS på 6175 2992 eller ved at skrive det på tavlen ved personalestuen dagen inden. Om vinteren har vi begrebet ”frostheste”, der automatisk bliver inde, hvis det frostvejr. Dette gives også besked om til staldpersonalet, hvis du ønsker din hest skal på listen.

Det er et krav, at medlemmer af Holte Ride-Klub betaler opkrævninger med betalingskort via vores hjemmeside.