Staldmedarbejder(e) søges til Holte Rideklub

Vi søger hestekyndige og engagerede staldmedarbejdere – både deltid og fuld tid – til Holte Rideklubs 100+ heste og ponyer.

Vores heste og ponyer er fordelt i fem staldafsnit, der passes af en medarbejderstab på pt. 14 ansatte fordelt over forskellige vagter. Vi benytter en fortløbende vagtplan med 3 ugers ’rul’, hvor fuldtidsvagterne er enten 6:30-14:30 eller 8:00-16:00. Der må påregnes weekendvagt (6:30-14:30) hver tredje weekend (fri to hverdage).

Der er 4-6 fuldtidsansatte på en hverdagsvagt, som består af at give morgenhø og -wrap, lukke heste og -ponyer ud og ind fra fold, give halm, feje, muge spånebokse, fylde foderautomater op, give middagshø og -wrap. To dage om ugen muges halmbokse med maskine. Derudover skal ridehuse, rotunde og udendørsbaner harves og vandes. Dertil andet forefaldende staldarbejde. Vi har en rengøringsassistent, der ordner toiletter, garderoberum, kontor, personalestue og café to gange om ugen.

Det er også muligt at få deltidsvagter fx fra 12:30-16:00 eller 14:30 til 16:00, eller udelukkende weekendvagter (6:30-14:30).

12:30-16:00-vagten består primært af at give middagshø/-wrap samt tage heste og ponyer ud og ind fra fold.

14:30-16:00-vagten består primært af at tage heste og ponyer ind fra fold.

Weekendvagten (2 personer) består af at låse op og udfodre morgenhø og -wrap, lukke elevheste og -ponyer ud og ind fra fold, give halm, feje, muge spånebokse, fylde foderautomater op, udfordre middagshø og -wrap.

Derudover har vi en aftenvagt (er besat), der giver aftenhø og -wrap samt udfører forefaldende opgaver.

Holte Rideklub er smukt beliggende i Søllerød Naturpark. HRK har smukke, gamle, arkitekttegnede faciliteter og nogle af vores pensionærer har været hos os siden HRK opførte sit nuværende etablissement i 1969.

Vi har gode faciliteter med stort 23×65m ridehus, samt mindre 23×25m ridehus, stor udendørs springbane, 2 udendørs dressurbaner, ’kravlegård’ (25×25m med højt hegn) samt afskærmede ridestier ud til Jægersborg Hegn, Dyrehaven, Kirkeskoven og Rude Skov.

Klubben har i 2015 fuldført ombygning af alle staldafsnit, så boksene er store, lyse og lever op til kravene i "Lov om hold af heste". Derudover har vi en udendørs stald med 13 bokse samt enkelte ponybokse.

Vi forventer, at du er engageret, mødestabil og med kendskab til håndtering af heste.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold og en startløn på 130,-/time (over 18 år).

Send din ansøgning med referencer og eventuelle spørgsmål til Stald@Holte-Rideklub.dk