Klubmodul henter siden
Workshop m. Stephan Hrynczuk / Sports
Tilmeldingsfrist er overskredet

Workshop m. Stephan Hrynczuk / Sports Coach

Vi er så glade for, at have lavet en aftale med Stephan, som vil komme og afholde en workshop omkring sports coaching.

Workshoppen vil i blive I to afdelinger, hvor af den første afholdes den 8. november 2021, workshoppen kan være til gavn for alle slags ryttere, hyggeryttere, stævneryttere, ryttere med rideangst mm.

Du/i kan se indholdet af et forløbet på hans hjemmeside www.stephanrh.dk/dinsport

Han har været så sød at lave et tilbud til jer, hvis nogle ønsker et forløb med ham bagefter.

På hjemmesiden står det også lidt mere om ham og hans baggrund. Kort fortalt kan han fortælle at han er uddannet mentaltræner af Rasmus Bagger MMT ™. Han har både ryttere og fodboldspillere, golf spiller i forløb, primært unge på eliteplan men ikke udelukkende. I forhold til ryttere, er det både ift. til stævnenerver, stop ved spring, samt ride angst.

Han er selv springrytter, men dog ikke på samme niveau som hans datter, som også springer. Hans fortid indeholder elitesport og andre meget mentalt krævende jobfunktioner (F-16 pilot)

Slutteligt kan han oplyse at han også har en længerevarende uddannelse som transition coach, og bla. arbejder som jobcoach, mentor og virksomhedskonsulent.

Andre beskriver ham som en meget nem tilgængelig og alsidig person, som drives af en motivation om at hjælpe.

Ariane, Stephan og Nicola
Holte Ride-klub