Kontingent

Alle pensionærer og øvrige personer med daglig gang på HRKs etablissement, skal være medlem af klubben, dette er aktivt medlemskab (AKT).

Vil du starte stævner for HRK, skal du ligeledes være medlem af klubben - her er det så stævnemedlemskabet, du skal vælge (STV).

Udmeldelser skal ske skriftligt til kontoret senest 3 måneder før et kontingenthalvårs udgang på e-mail: kontoret@holte-rideklub.dk

Opret en medlemsprofil på forsiden af hjemmesiden. Log på din profil og tilmeld/betal for dit kontingent via nedenstående links.

Medlemskontingent opkræves halvårligt, 1. januar og 1. juli. Medlemsperiode er 1. jan - 30. december.

Kontingent børn -17 år:                                  kr. 225,- halvårligt - Klik her

Kontingent junior 18-24 år:                             kr. 225,- halvårligt - Klik her

Kontingent voksen 25 - år:                              kr. 350,- halvårligt - Klik her

Kontingent stævnemedlemskab, uanset alder:   kr. 275,- halvårligt - Klik her

Hjælperlister

Alle medlemmer skal tilmelde hjælpelister til stævner - meget gerne flere lister.
Se mere under frivilligt arbejde...