Rideskolestævne 3.-4.Juli 2021
Tilmeldingsfrist er overskredet
Rideskolestævne 3.-4.Juli 2021Så er vi igen klar til at byde velkommen til rideskolestævne på Holte Rideklub.
Stævnet er for rideskolens ponyer, heste og ryttere. Det koster 195,- at deltage og vi rider indendørs.
Du aftaler med din ridelærer,hvilken klasse og pony/hest der passer til dig. Ved tilmelding husk at skrive hvilket program du vil ride samt hvilke heste/ponyer du ønsker i kommentar felterne!!
Betaling skal ske på hjemmesiden under den oprettede event senest d.27/06/2021. Tilmelding efter d. 27/06/2021 kan ske til højere startgebyr (250,-) hvis tidsplanen tillader det.

Lørdag - der rides i hold og alle er velkommen
Pony og heste ryttere kan vælge mellem
Skridt/trav program
Skridt, trav og galop program nbsp

Søndag - Der rides individuelle klasser og man skal være godkendt til dette.
Pony ryttere kan vælge mellem følgende klasser
LD2
LC2
Heste ryttere kan vælge mellem følgende klasser
LD2
LC2
LB2

Tidsplanen bliver lavet efter sidste tilmelding og kommer på hjemmesiden og opslagstavlerne hurtigst muligt.

Vi forventer at starte omkring kl. 9.30 begge dage

Hjemmebagte kager modtages med kyshånd - og gerne et par friske forældre, der vil stå for en lille cafe :-)
Meld gerne dette ind ved mail til rideskolen@holte-rideklub.dk.

Vi glæder mig til at se så mange som muligt. Hvis ikke I har lyst til at deltage, så kom og se de andre ride

Mange hilsner
Undervisningsteamet &Nicola