Ridelejr 2021
13.07.2021 kl. 00.00 - 18.07.2021 kl. 24.00
Holte Rideklub, Cafeteriet

Kære Ryttere,

Så er det blevet tid til Ridelejr 2021.

Holte Ride-Klub tilbyder ridelejr i uge 28 i vores gode faciliteter og skønne natur.

Formålet med vores ridelejr er at skabe hygge, sammenhold og venskab, samtidig med at deltagerne får en lærerig oplevelse med massere af ridning.

For at kunne deltage skal du kunne ride selvstændigt på banen (inkl. galop) og også have prøvet at ride i skoven. Du skal selv kunne strigle ponyen og rense hove.
Der vil være, lange rideture i naturen, spring, dressur, pony-games, TREC ridning, teori og div. Konkurrencer samt meget mere.

Torsdag vil der være gril-aften hvor familie også er velkommen.

Ride lejren er for børn og unge i alderen 8– 24 år.

Mandag til onsdag fra kl. 8.30-16,

Torsdag kl. 8.30 til fredag kl. 14, dvs. med overnatning på Holte.

Der vil være frokost alle dagene, samt frugt og vand. Torsdag er der grillaften med overnatning og fredag er der morgenmad. Der vil under alle dage min. være to undervisere og en hjælper tilstede.

Pris pr. deltager med rideskole pony/hest og fuld forplejning kr. 2.700,00
Rytter med egen hest er også mere en velkommen, her vil prisen være kr. 1.200,00 (denne tilmelding sker via mail)

Sidste tilmelding er den 27. juni 2021. Først til mølle princippet gælder!

Alle skal ønske 3 heste/ponyer

De bedste hilsner