Rideskolestævne 20.-21. december 2019
20.12.2019 kl. 17.00 - 21.12.2019 kl. 24.00
Holte Ride-klub lille ridehal

Rideskolestævne den 20.-21.december 2019

Så er vi igen klar til at byde velkommen til rideskolestævne på Holte Rideklub.

Stævnet er for rideskolens ponyer, heste og ryttere. Det koster 150,- at deltage og vi rider indendørs.

Du aftaler med din ridelærer, hvilken klasse og pony/hest der passer til dig. Ved tilmelding husk at skrive hvilket program du vil ride samt  hvilke heste/ponyer du ønsker i kommentar felterne!! Betaling skal ske på hjemmesiden under den oprettede event senest d. 06-12-2019. Tilmelding efter d. 06-12-2019 kan ske til højere startgebyr (250,-) hvis tidsplanen tillader det.

Fredag - Der rides individuelle klasser og man skal være godkendt til dette.
Pony ryttere kan vælge mellem følgende klasser
LD2
LC2
Heste ryttere kan vælge mellem følgende klasser
LD2
LC2
LB2

Lørdag - der rides i hold og alle er velkommen
Pony og heste ryttere kan vælge mellem
Skridt/trav program
Skridt, trav og galop program

Tidsplanen bliver lavet efter sidste tilmelding og kommer på hjemmesiden og opslagstavlerne hurtigst muligt.

Fredag starter vi ca. 17.00
Lørdag starter vi ca. 10.00

Hjemmebagte kager modtages med kyshånd - og gerne et par friske forældre, der vil stå for en lille cafe :-)
Meld gerne dette ind ved mail til rideskolen@holte-rideklub.dk.

Vi glæder mig til at se så mange som muligt. Hvis ikke I har lyst til at ride, så kom og se de andre ride

Mange hilsner

Nicola og undervisningsteamet.

PS. Syntes det vil være rigtig hyggeligt, hvis så mange som muligt kom og ønskede hinanden Glædelig Jul